28-10-2010

It felt more like Winter in October…

Maar het was wel degelijk Summer in October!
Kei veel pop punk, feest en plezier!
Bier, hardcore en danspasjes!
Stagedives, highfives, lowlifes!

Er speelden een hoop bands. Deze bands brachten ons muziek. Wat volgt is een korte evaluatie van indrukken.

VRIJDAG:
The Unreleasables: Hard en snel, coole Queers cover, boeide niet zo voor de rest.
The Crackups: Zij mogen echt niet stoppen met A Girl Is Only Good To Fuck te spelen. Kei goeie nummers, zowel de oude als de nieuwe. Instrumentaal een enorm sterke band, den drummer is gestoord.
The Headshots: Die zijn kei cool. Kan ik niet echt meer over zeggen. Punk Rock 77.
The Priceduifkes: Dat zal ook wel cool zijn geweest. Iedereen is hard gaan. Ik weet niet meer goed wat ze allemaal gespeeld hebben. Dat boeit ook niet zo veel, 't is allemaal goed en sfeer is er sowieso, zeker in Nijlen Punk Rock City.
The Hotlines: Zij sloten het podium-gedeelte af. Megacool. Beach Boys meets Ramones. Het meest zomer dat het heel het weekend is geweest. Jammer genoeg geen Take The Wheel. Supervriendelijke en coole dudes ook.

ZATERDAG:
Killtime: Dat klonk megacool, ik had iets anders verwacht (waarschijnlijk omdat hun naam niet met 'the' begint). Zeker de moeite om te zien, catchy tunes!
The Murderburgers AKA the Moidaboigas waren kei vet want die zijn altijd kei vet. Heel rap, goeie liekes, megacoole Dopamines cover. Enige jammere was dat the Dopamines niet speelden.
Daarop volgde de surprise act en ik weet niet eens wát die surprise act juist was maar het zei me niets. Iets rap, rommelig en atonisch.
The Fake Boys: Dat was dan weer het beste ooit. Ze hebben Active Reactive gespeeld, ik denk stiekem een beetje voor mij, megacool. It's not about who you fuck, it's about who you love. The Fake Boys hebben zo'n coole muziek en zo'n fucking coole teksten. En ze speelden daarbovenop nog eens Boxcar, nu met deftige zang! Voor mij waarschijnlijk de coolste band op heel de affiche.
The High Hats: Wat een fjiesjejie! Publiek ging wild, band ging wild, band ging in 't publiek, beide partijen nog wilder, feest. Toeme toch, coole band! Veel hits!
The Apers: Die zijn zo fucking awesome. Hard gegaan, wat ne feestband. Kevin moet zowat de beste/grappigste frontman ooit zijn. De nieuwe gitarist (kerel van the Ratcliffs) was cool maar wel honderd keer minder charismatisch dan de Kelvin. Zotte setlist, al had ik iets meer verwacht. Heel blij met Wait A Little Longer en -uiteraard- Whatever It Takes. Wao is da fiesje hie?
Brutal Knights: De afsluiter, hardcore-punk zoals het hoort. Coole band, maar ik heb ze vanaf de zijlijn gezien, want ik was tamelijk kapot. Coole nummers, ik heb veel mensen zien losgehen en crowdsurfen. Party Hardy. No nonsense.

IIIIIIIIIIIIIIIIIII wake up in the morning…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten